نوشته شده توسط : مامان نازنین

         این پست حذف شد

 

 راستش اصلا فکر نمیکردم اینجوری بشه یکی که نمیدونم کیه وارد وبم شده هر چی فکر میکنم یادم نمیاد به کسی پسورد وبم رو داده باشم همسری هم نداره و اگر هم داشته باشه به هیچ وجه این کار رو نمیکنه باور کنید حسابی شوکه شدم با اینکه امروز همش تو وب بودم  ولی تا رفتم تصویرهایی برا لیله القدر سرچ کردم و اومدم دیدم  کد قالبم رو حذف کرده خوب شد کد قالب رو سیو کرده بودم زودی گذاشتمش خدا کنه کار دیگه ای نکرده باشه تا من باشم دیگه.......

شرمنده دوستایی که رمز دارن ولی بعد از حذف شدن این پست اومدن امیدوارم دلخور نشین و درکم کنید. 

برام دعا کنید خیلی حالم گرفته شده!!!!!!





:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 7 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: