تبریک نیمه شعبان و عکسهای فاطمه
نوشته شده توسط : مامان نازنین

                 

 

ای منتظران گنج نهان می آید   آرامش جان عاشقان می آید

بر بام سحر طلایه داران ظهور    گفتند که صاحب الزمان می آید  . . .

میلاد آقا امام زمان بر همگان مبارک

 


 

سلام سلام

بعد از چند روز غیبت اجباری همه بلاگفایی ها اومدنخدا کنه دیگه مشکلی پیش نیاد  راستش من بلاگفا رو خیلی بیشتر از پرشین بلاگ دوست دارم پرشین بلاگ دلگیرهالبته این نظره شخصیه منه و شاید چون ما به بلاگفا عادت کردیم اینطوری بنظر میرسه

تو این مدت همسری خیلی خوشحال بود و میگفت خودشون شما رو معتاد کردن خودشونم بلدن ترکتون بِدَنحالا میشه بشینی و برا رضای خدا دو صفحه درس بخونی 

راستش میخوام فقط از شیرین زبونیهای فاطمه بنویسم تا یادم نرفته 

میگه مامان بیا اتاق من ممونه من شو(بیا تو اتاق من مهمونی)

منم رفتم و بعد از سلام و احوالپرسی میگه قرص بدم به خاله

من:خب مامانت کجاس؟؟؟

فاطمه:تو آسپزخونه غذا دُس میکنه!

من:چی درست میکنه؟

فاطمه:ماکانی(ماکارونی)

من: خب شما فردا با مامانت بیا خونه ما

مثلا فرداش اومده میگم چرا مامانت نیومد؟؟

فاطمه:مامانم تو آشپزخونه س ماکانی دُس میکنه

مامانش دو روز تو آشپزخونه در حال پختن ماکارونیه

خلاصه همونروز به بهونه خاله بازی اتاقشو مرتب کردم الان هر بار میگم اتاقتو مرتب کن میگه بیا

اتاق من ممون شو اتاقم مُیَبَت کن(بیا اتاق من مهمون شو اتاقمو مرتب کن) باور کنید ما اینجوری از مهمون پذیرایی نمیکنیم

اصول دینو همشو یاد گرفته قبلا فقط دوتاشو بلد بود اما الان پنج تاشو یاد گرفته

من: اصول دین چندتاس؟؟

فاطمه: اُصوی دین پَش تاس(اصول دین پنج تاس)

فاطمه:اَوَی توحید(اول توحید) قلبدوم عدل قلبسوم نَوُوَت (نبوت)قلبچایُم ایمامت(چهارم امامت) قلبپنجم مَاد(معاد)قلب

مصاحبه کردنو دوست داره هر چی دم دستش باشه میاره و شروع میکنه 

سَیام ایمسِت چیه؟؟؟(سلام اسمت چیه) تِوزون دوس دایی؟؟؟؟(تلویزیون دوست داری) 

ایمیوز مهد میی؟؟؟؟(امروز مهد میری)چن سایِته؟؟؟(چند سالته)مامانتو باباتو دوس دایی؟؟؟؟؟(مامانتو

باباتو دوست داری)کودوم تِوِزون دوس دایی؟؟؟؟(کودوم برنامه تلویزیونو دوست داری) وقتی که خیدافیظیه

خیدافیظ(وقت خداحافظیه خداحافظ)

ما خونه بودیم و هوا بارونی بود رفته چترشو آورده میگه مامان اَترمو باز کنم بایون میاد(چترمو باز کنم بارون میاد) فکر کرده تو خونه هم بارون میاد 

بارون نم نم میباریدلبخند

از ذوق چترش میگفت مامان یه دونه عسک بگیرخنده

قربونت برم عزیزمقلب

میگه من یَفتم(من رفتم)خواب

تو عشق منی دختر نازمماچ

عکسهای روز پنجشنبهچشمک

انقد تابستونه اینجا قشنگه دلم نمیاد عکس نگیرمخجالت

اینجا ترسیده که یه وقت نیفته زبان

من عاشقه زنخدونشمماچ

قربون چشمای معصومت برمقلب

خودشو تشویق میکنهنیشخند

ببینید چه اداهایی در میاره موقع عکس گرفتنخنده

 اینم رو پله ها میگه خب مامان یه دونه عسک بگیر

                                     تولد همه مردادی ها مبارک         

 





:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 3 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: